pelaman nalan aku betanam ke sekeda pengingat lama,ngambi ke ulih dikembuah sereta dikenang ke jemah ila.......endang sigi udah atur petara,enda semoa mensia manah dicurak ka petara........enti nyema bisi simpe tauka nyelaie anang ketawa lalu bejai meh wai......selamat datai meh ngagai pelaman aku,penatai kita sigi dilalu sereta dianti.terima kasih ulih nemuai......... menalan pengingat besi_apaisim.blogspot.com
Image by Cool Text: Logo and Button Generator - Create Your Own

Monday, June 1, 2009

NEMUAI KE RUMAH APAIQUMANG


APAISIMBA SEMENYANAK LEBUH KE NEMUAI ASUH APAIQUMANG



SOPHIA SIMBA NGENAT KE DIRI DEKA DIGAMBAR,NYAU BAKA KITAI KA BELAGU NEGARAKU



ENDA ALAH TAT KE AGI......NYA IYA KA NGESAI KE BULU SIGA.....



SOPHIA SIMBA BEGULAI ENGGAU MENYADI IYA ERNEST VINSON BANYAN



GAYA ERNEST NGEMUJANG KEDIRI


Tu bisi cherita iya empu lebuh ke nemuai asuh Apaiqumang maya nya suba,ukai ketegal ka begambar.Benung kami menyanak ke dia,dia deh memunyi msg hp aku.......peda aku msg datai ari aya di menoa.Iya minta gambar kami menyanak,laban ke lama udah enda betemu.Nyangka nyau lelengau meh nya kini,kelebih agi sida balat ka meda anak aku,ka meda bakani ko gamal seduai iya diatu.Nama deh sempat posing maut meh kami menyanak dia.

3 comments:

John Adam Gilbert said...

Betul bendar ga gamal anak nuan nya ngambi gamal aki iya (my friend). Have a nice day my son.

APAISIMBA said...
This comment has been removed by the author.
APAISIMBA said...

have a nice day to you too.....nuan ngelala apai aku piak ayak?