pelaman nalan aku betanam ke sekeda pengingat lama,ngambi ke ulih dikembuah sereta dikenang ke jemah ila.......endang sigi udah atur petara,enda semoa mensia manah dicurak ka petara........enti nyema bisi simpe tauka nyelaie anang ketawa lalu bejai meh wai......selamat datai meh ngagai pelaman aku,penatai kita sigi dilalu sereta dianti.terima kasih ulih nemuai......... menalan pengingat besi_apaisim.blogspot.com
Image by Cool Text: Logo and Button Generator - Create Your Own

Saturday, June 6, 2009

NEMUAI ASUH PANTAI BACHOK


APAI SIMBA SEMENYANAK




SOPHIA SIMBA ENGGAU ERNEST VINSON BANYAN




BUJANG SIGAT AKU ERNEST VINSON BANYAN




APAI ENGGAU INDAI SIMBA BEGULAI ENGGAU SIMBA AJA




DARA MANGAH AKU SOPHIA SIMBA




HEMMM.......MR AND MRS MEH TU.......




NGUJI MULAI KE PENGINGAT KELIA......




BEGULAI ENGGAU ROSI ENGGAU DATIN IYA




UNGGAL AKU FLEXCHER ENGGAU INDAI SIMBA SEMENYANAK....


Ujung minggu kadang kadang boring amat ga diau di menoa urang,macam macam pengawa udah ga digaga enggau bala bakih tang agi ga boring.......ensepi asai nya dia deh kami sebuat nguji ngelantang ke ati raun ngagai pantai......datai din baru bisi nyamai asai ati,nyangka nya kini utai dipinta ati.......nyau tetenguk ka meda pantai....enda tentu lama dia,kira bisi 2 jam,udah nya kami sebuat mulai kediri.

0 comments: